1 224 läst ·
10 svar
1k läst
10 svar
Någon erfarenhet av att köpa fönster och dörrar från fonsterpro?
Hej allihopa!
Jag funderar på att beställa fönster och vikdörrar från fonsterpro.se just nu eftersom deras priser verkar riktigt bra. Men jag är lite osäker på hur lång tid det tar för dem att tillverka produkterna innan de skickar dem.
Har någon här beställt nyligen och kan dela sin erfarenhet? Hur lång var produktionstiden - tog det veckor eller månader? Är det några förseningar eller "överraskningar" man bör vara medveten om?
Jag funderar på att beställa fönster och vikdörrar från fonsterpro.se just nu eftersom deras priser verkar riktigt bra. Men jag är lite osäker på hur lång tid det tar för dem att tillverka produkterna innan de skickar dem.
Har någon här beställt nyligen och kan dela sin erfarenhet? Hur lång var produktionstiden - tog det veckor eller månader? Är det några förseningar eller "överraskningar" man bör vara medveten om?
Hej, jag uppdaterar själv eftersom jag inte fått några svar. Jag beställde till slut från fonsterpro.se idag eftersom de har Black Friday-rabatter just nu. Klarna gjorde det tryggare att testa.
Jag har fått orderbekräftelsen nu, så får se hur snabbt det går. Jag skriver igen när jag vet mer.
Jag har fått orderbekräftelsen nu, så får se hur snabbt det går. Jag skriver igen när jag vet mer.
Hej, ursakta att jag glomde att skriva en uppdatering tidigare. Jag vill bara saga att jag redan fick min bestallning i december.
Jag blev positivt overraskad av kvaliteten. Efter att jag lagt bestallningen fick jag ett mejl fran Fonsterpro dar de bekraftade detaljerna, och senare fick jag aven en uppdatering med bilder fran produktionen innan leverans.
Jag ar mycket nojd och kommer definitivt att bestalla igen. Kan absolut rekommendera!
Jag blev positivt overraskad av kvaliteten. Efter att jag lagt bestallningen fick jag ett mejl fran Fonsterpro dar de bekraftade detaljerna, och senare fick jag aven en uppdatering med bilder fran produktionen innan leverans.
Jag ar mycket nojd och kommer definitivt att bestalla igen. Kan absolut rekommendera!
Låter ju super! Har du möjligtvis lust att dela några bilder från dina fönster? Funderar själv på att beställa trä/alu från fönsterpro och skulle vara intresserad av fler bilder.E Eirik.H skrev:Hej, ursakta att jag glomde att skriva en uppdatering tidigare. Jag vill bara saga att jag redan fick min bestallning i december.
Hur upplever du kvaliteten överlag, handtag, stomme, täthet?
Beställde du trä eller aluminium fönster?
Hej!
Tack för ditt meddelande. Tyvärr får jag inte till att lägga upp bilder från mobilen.
Överlag är jag väldigt nöjd med kvaliteten - både handtagen och karmarna känns stabila och välgjorda. Tätheten är också väldigt bra hittills, jag har inte märkt några problem alls.
Jag beställde träfönster utan aluminium, och än så länge har hela upplevelsen varit väldigt positiv.
Just nu väntar jag bara på att hantverkaren ska komma och mäta upp allt och ge mig måtten, eftersom jag vill lägga en beställning till inom kort.
Tack för ditt meddelande. Tyvärr får jag inte till att lägga upp bilder från mobilen.
Överlag är jag väldigt nöjd med kvaliteten - både handtagen och karmarna känns stabila och välgjorda. Tätheten är också väldigt bra hittills, jag har inte märkt några problem alls.
Jag beställde träfönster utan aluminium, och än så länge har hela upplevelsen varit väldigt positiv.
Just nu väntar jag bara på att hantverkaren ska komma och mäta upp allt och ge mig måtten, eftersom jag vill lägga en beställning till inom kort.
Ni som handlat där, vad har fönstren för U-värde? jag kan inte hitta det på deras hemsida.....
Om du har möjlig att lägga upp bilder från en dator eller liknande så skulle det vara uppskattat att få se hur dina fönster ser ut.E Eirik.H skrev:Hej!
Allt gott & glad påsk till dig! 🐣
Grymt!G Grod4n skrev:
Har du möjlighet att ta några bilder så man får känsla på kvaliteten.
Jag ska troligtvis beställa alu/trä därifrån nästa vecka.
24 fönster/dörrar, så hoppas på bra resultat.
Här kommer bilder.LillaNorrviken skrev:
Insidan är obehandlad för vi var osäkra på färgen mot våra befintliga. Ovanvåningen är bytt av förra ägaren och tanken är att enbart byta glas kassetterna i övriga.
Klicka här för att svara