Återförsäljare ville inte åtgärda fel utan att först ha fått en rapport, men enligt ARN kan man inte kräva det.

Du kan läsa artikeln här: Outl1 får bakläxa av ARN

Att folk fortfarande handlar från det här företaget är helt otroligt. De säljer en massa kinesiska lågbudgetprodukter, har ingen support att tala om och skiter sen i kunderna när det krånglar. ARN måste ha tonvis med anmälningar mot Outl1.

• Gilla
tompaah7503 och 3 till
  • Laddar…
Det är nog ingen som köper på Outl1 två gånger. Men det finns tillräckligt många förstagångsköpare som tycker att varför ska man köpa något dyrare när det finns så billigt på Outl1?

Ungefär som vägkrogar och mathak på turistställen. Det kommer tillräckligt många som aldrig varit där förr för att man ska kunna leva på att sälja världens sämsta mat till rövarpriser.

• Gilla
Gixxerturbo1000 och 3 till
  • Laddar…
Outl1 är ju si så där. Visserligen när jag lagade en luftvatten åt en kund så va det inga problem att få reservdelar så som kompressor m.m. Men att bara sköta allt genom mail konversation är kasst.

Redaktionen Redaktionen skrev:
Återförsäljare ville inte åtgärda fel utan att först ha fått en rapport, men enligt ARN kan man inte kräva det.

Du kan läsa artikeln här: Outl1 får bakläxa av ARN
Jag köpte en SUP av dem förra sommaren. Blev livrädd då jag sen såg hur lång väntetiden kunde vara och hur dålig kundservicen var . Minns jag rätt så beställde jag på en fredag och kunde hämta ut den på posten en vecka senare.
Ungefär samtidigt köpte jag ett matbord från en finare möbelaffär också till fritidshuset. När det dök upp hade sommaren gått.
Man hade ju trott det skulle bli tvärtom.

• Gilla
Fredandel
  • Laddar…
Outl1 är ett skojjar företag, dom ljuger i beskrivningarna på alla luft/luft eller luft/vatten pumpar.

Dom som skryter att dom säljer så mycke värmepumpar men dom har absolut inga referenser om nån frågar.

Tänkte själv köpa luft/vatten värmepump från dom men dom har INGA REFERENSER från nån kund som köpt från dom.

Riktigt seriöst va?.

Gott råd, håll er långt bort från detta företag och köp ett riktigt märke även om det kostar mera.

• Gilla
Fredandel och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.