Hej,
Jag har på övervåningen tre stora garderober, som ej är uppvärmda med element eller har belysning. På vintern så blir temperaturen i dessa därför ganska låg (12-15 grader). Man blir inte där så länge! Jag undrar om dessa garderober skall räknas som biyta eller boyta?
Nedan en bild på en av garderoberna:
//Knallen
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder