Hej,
Vi bor i ett hus från 79. klämringen i tvättstugebrunnen kan släppt, eller mattan krypit upp så det läcker lite. Ingen dusch, men handfat och tvättavlopp. Vi har platta på marken. Inget har börjat bubbla sig ännu och det ser inte ut som det är ett stort problem ännu. vad är konsekvensen? hur akut är det? CVi kommer ju renovera men bör vi göra det ASAP, eller om två år?
//Byggis