Hej!
Skulle vilja organisera skåpet på bilden så att vi kan ha kärl för återvinning i detta men vet ej hur jag bäst hår tillväga så tacksam för all input
. Har en idé om att sätta in en hylla och ha två kärl på varje plan. Det är inte Ikea stommar/skåp utan snickeribyggt av förra ägarna så jag vet inte hur jag enklast går tillväga för att få upp ett hyllplan i mitten. Bredd är ca 56 cm och djup ca 49 cm. Höjd är ca 122 cm. Vill helst fixa själv och ej ta dit snickare om jag inte måste.
Skulle vilja organisera skåpet på bilden så att vi kan ha kärl för återvinning i detta men vet ej hur jag bäst hår tillväga så tacksam för all input
Köp hyllplan och såga till, tex,
https://www.bauhaus.se/hyllplan-elfa-melamin-1800x500x19mm
Köp stift, tex,
https://www.bauhaus.se/hyllbarare-till-hyllplan-20st-fp-593281
https://www.bauhaus.se/hylltapp-millers-5517-elforzinkad-5x17x5mm
https://www.bauhaus.se/hyllplan-elfa-melamin-1800x500x19mm
Köp stift, tex,
https://www.bauhaus.se/hyllbarare-till-hyllplan-20st-fp-593281
https://www.bauhaus.se/hylltapp-millers-5517-elforzinkad-5x17x5mm
Enligt ovan eller stapelbara kärl.
https://www.biltema.se/hem/forvarin...MIz4LPxLX2kQMVKleRBR2tpj2OEAQYBSABEgLV-_D_BwE
https://www.biltema.se/hem/forvarin...MIz4LPxLX2kQMVKleRBR2tpj2OEAQYBSABEgLV-_D_BwE
Klicka här för att svara

