Hej!
Skulle vilja organisera skåpet på bilden så att vi kan ha kärl för återvinning i detta men vet ej hur jag bäst hår tillväga så tacksam för all input :). Har en idé om att sätta in en hylla och ha två kärl på varje plan. Det är inte Ikea stommar/skåp utan snickeribyggt av förra ägarna så jag vet inte hur jag enklast går tillväga för att få upp ett hyllplan i mitten. Bredd är ca 56 cm och djup ca 49 cm. Höjd är ca 122 cm. Vill helst fixa själv och ej ta dit snickare om jag inte måste.
 
  • Öppet skåp med flera återvinningskärl märkta papper och plast, samt en tom hylla ovanför, i ett hemmabygge av tidigare ägare.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Inuti ett skåp med hål för hyllplacering, en metallkorg och en kasse markerad för glas och metallåtervinning.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.