1 540 läst ·
9 svar
2k läst
9 svar
Ordning bytt på förstasidan?
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 692 inlägg
Är det bara jag eller har ordningen till höger på förstasidan ändrats?
Dvs "Senaste Inläggen" och "Senaste Nyheterna" har bytt plats.
Dvs "Senaste Inläggen" och "Senaste Nyheterna" har bytt plats.
Administrator
· Skåne
· 8 667 inlägg
Ja, vi har testat att byta plats. Tummen upp eller ner?
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Vi swoppade ordningen på Senaste inläggen och Nyheter på startsidan så sent som igår eftermiddag. Kul att 13th Marine uppmärksammade förändringen. Idag har vi ändrat färg på länkarna i vänsterkolumnen på startsidan eftersom vi tycker att de syns bättre då.
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 692 inlägg
Själv föredrog jag den gamla ordningen, men det beror ju på att jag använder den funktionen för att se vad som är nytt.
Nyheterna finns trots allt redan i den stora högerkolumnen vilket gör att det känns lite onödigt att ha en till.
Aja, det är trevligt att veta att där är ett gäng bakom det hela som jobbar efter förbättringar, eller ja, ni försöker iaf
Nyheterna finns trots allt redan i den stora högerkolumnen vilket gör att det känns lite onödigt att ha en till.
Aja, det är trevligt att veta att där är ett gäng bakom det hela som jobbar efter förbättringar, eller ja, ni försöker iaf
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Vi håller med, vi tycker också det var bättre med Senaste inläggen först och Nyheter sedan. Nu har vi ändrat tillbaka. Tack för feedbacken.
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 692 inlägg
Ser bra ut d^_^b
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 692 inlägg
Det som ni har bytt nu igen, har ni ändrat er?
Medlem
· Stockholm
· 430 inlägg
Nu är det tillbakabytt igen!
I och med lanseringen av Byggahus 4.2 (Läs här: http://www.byggahus.se/forum/information-feedback/203543-byggahus-4-2-a.html ) så råkade jag stoppa dit blocken i fel ordning.
I och med lanseringen av Byggahus 4.2 (Läs här: http://www.byggahus.se/forum/information-feedback/203543-byggahus-4-2-a.html ) så råkade jag stoppa dit blocken i fel ordning.
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 692 inlägg
Gött! 
Klicka här för att svara