Skall bygga 7,70x6,53 med bygghöjd 3,50. Jag vill utnyttja överplan optimalt som utrymme. Har tittat om man skall bygga men limträbalk i nock som bärlina. Finns det någon billigare konstruktion om man vill utnyttja takhöjden?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.