1 913 läst ·
3 svar
2k läst
3 svar
Öppnad tub
Hur gör ni med öppnade tuber?
När storrenoveringen är klar behöver man ibland en skvätt våtrumssilicon, lite pl400 eller liknande, men för det mesta får man slänga halvfulla, torkade tuber.
Har försökt skruva på pipen med plast emellan, funkar dåligt. Spik i pipen verkar funka några dagar, sen är det kört...
Tips?
När storrenoveringen är klar behöver man ibland en skvätt våtrumssilicon, lite pl400 eller liknande, men för det mesta får man slänga halvfulla, torkade tuber.
Har försökt skruva på pipen med plast emellan, funkar dåligt. Spik i pipen verkar funka några dagar, sen är det kört...
Tips?
Medlem
· Nuevo Estockholmo
· 3 529 inlägg
En bit tejp så det blir tätt.
Ligger den länge får man byta pip eller skära av en bit av toppen på pipen.
Ligger den länge får man byta pip eller skära av en bit av toppen på pipen.
Klicka här för att svara