Hejsan,
har köpt ett Schneider Quick-Rot utanpåliggande eluttag (http://www.bauhaus.se/quick-rot-vagguttag-2-vags.html) som jag inte kan få loss kopan på.
Har skruvat loss de 2 skruvarna som sitter i uttagen men kopan lossnar inte. Är det något mer som måste göras?

Med vänlig hälsning,
Pelle
 
Det är bara att dra isär den, med lite kraft och lite tålamod. Det är en plastpigg i mitten som håller ihop den, så om du drar snett kan den gå av.
 
Redigerat:
  • Gilla
tullemannen
  • Laddar…
Tack för denna tråden! Hu vad den satt...
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.