Hejsan,
har köpt ett Schneider Quick-Rot utanpåliggande eluttag (http://www.bauhaus.se/quick-rot-vagguttag-2-vags.html) som jag inte kan få loss kopan på.
Har skruvat loss de 2 skruvarna som sitter i uttagen men kopan lossnar inte. Är det något mer som måste göras?