Var kan man få tag på billiga rostfria expansionskärl?
Det är väl 5% man räknar med? Jag ska installera en tank på 2500l, sen har vi alla radiatorer men vet inte hur mycket vatten det finns där. Jag tänkte ett kärl på 150l men det kanske blir för litet.

Jocke
 
Jag har ett nytt runt liggande 180 liters som har blivit över om du är intresserad. Vill ha 1500:- för det.
 
micke_t skrev:
Jag har ett nytt runt liggande 180 liters som har blivit över om du är intresserad. Vill ha 1500:- för det.
PM skickad. :)
 
Krilleman
1500:- för 180L = Billigt!
 
J*****t billigt ;)
 
jag har ett 100L + ett ca 20L som du kan få köpa me för 1500:-
 
Jag ska bygga ett eget expansionkärl i syrafast rostfritt plåt på ca 195l. Lika bra så man vet att det är riktigt gjort.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.