Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Produkter som diskuteras: "terassvärmare"
Tipi 147 vedeldad terrassvärmare
Underhållsfri grill och terrassvärmare
5 299 kr inkl moms
Läs mer
Fin uteplats. Köp inget budgetskräp, det är värt det höga priset. Det blir inte av att man sitter där annars.
Jag kör med en Opranic Nova 23R.
Fördelar:
Den räcker till. Blir ordentligt varm.
Skönt att kunna reglera effekten i 5 steg.
Den ger behaglig värme.
Lyxigt med fjärrkontroll.
Den tål att monteras utan tak ovan.
Nackdelar:
Den är ful. Särskilt på din uteplats.
Den drar en del ström. Klarar sig precis på en 10A-säkring om man inte kör andra förbrukare på gruppen.
Jag kör med en Opranic Nova 23R.
Fördelar:
Den räcker till. Blir ordentligt varm.
Skönt att kunna reglera effekten i 5 steg.
Den ger behaglig värme.
Lyxigt med fjärrkontroll.
Den tål att monteras utan tak ovan.
Nackdelar:
Den är ful. Särskilt på din uteplats.
Den drar en del ström. Klarar sig precis på en 10A-säkring om man inte kör andra förbrukare på gruppen.
Redigerat:
Fulkemisten skrev:
Fin uteplats. Köp inget budgetskräp, det är värt det höga priset. Der blir inte av att man sitter där annars.
Jag kör med en Opranic Nova 23R.
Fördelar:
Den räcker till. Blir ordentligt varm.
Skönt att kunna reglera effekten i 5 steg.
Den ger behaglig värme.
Lyxigt med fjärrkontroll.
Den tål att monteras utan tak ovan.
Nackdelar:
Den är ful. Särskilt på din uteplats.
Den drar en del ström. Klarar sig precis på en 10A-säkring om man inte kör andra förbrukare på gruppen.
Tack, jo inte alla har en sån uteplats och man vill ju att den ska vara så diskret som möjligt.Fulkemisten skrev:
Fin uteplats. Köp inget budgetskräp, det är värt det höga priset. Der blir inte av att man sitter där annars.
Jag kör med en Opranic Nova 23R.
Fördelar:
Den räcker till. Blir ordentligt varm.
Skönt att kunna reglera effekten i 5 steg.
Den ger behaglig värme.
Lyxigt med fjärrkontroll.
Den tål att monteras utan tak ovan.
Nackdelar:
Den är ful. Särskilt på din uteplats.
Den drar en del ström. Klarar sig precis på en 10A-säkring om man inte kör andra förbrukare på gruppen.
Funktionen låter perfekt och pris ok men som sagt, lite väl i ögonfallande. Är den gul även när den är avstängd eller hur ser den ut?
Kräver den fast installation eller sladd i uttag?
Dock tveksamt om den får plats mellan tak och fönster.
Kan intyga att Opranic Nova gör att du kan sitta kvar även kalla kvällar som nu. Jag har dock en pergola med skuggtak över uteplatsen som jag kan välja att ha öppet eller stängt. Den isolerar en del då infravärmaren sitter på väggen.
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden