207 läst ·
19 svar
207 läst
19 svar
Önskar tips om ny spis
Cylinda säljer massvis av spisar som styrs med vred. Vi har en sån på landet.
Bara ett exempel
https://vitvaruexperten.com/spis_o_...157&gbraid=0AAAAADgYM2VVRXzkWAhnwFWhVM6Ent42I
Bara ett exempel
https://vitvaruexperten.com/spis_o_...157&gbraid=0AAAAADgYM2VVRXzkWAhnwFWhVM6Ent42I
Just det, jag har sett dem, men är de bra? Och de är ju så himla fula. 🙈D datja skrev:
Ok tack för info. Vi får kolla lite. Har dålig erfarenhet av Cylinda sedan jag bodde ett tag i en lägenhet med deras produkter, men just vreden är ju en fördel.D datja skrev:
Electrolux har någon model med vred, har själv det, av samma anledning, fett och skit uppe på hällen gör det grisigt att hålla på med om man gillar att woka tex. Med induktion, bara keramikspis med vred finns också, nyss fått ny på jobbet.
Sen har Netonnet sitt eget billiga märke med 7 års garanti med vred och induktion, ingen aning om dom är bra, billiga och lång garant iaf.
Är själv inget fan av Cylinda sedan läckande diskmaskin (en av deras dyraste då) samt läckande lucka på tvättmaskin, igen en av de dyraste, delad modell med ASKO vad jag förstår, tillsist ny maskin på garanti. Diskmaskin nu ASKO, med ett problem som det finns en tråd om🙄
I princip nöjd med electroluxspisen, runt 14 år gammal, har behövt bryta strömmen (Norsk reset) ett par ggr under dessa år, då den "hängt sig", inte gått att få igång induktionshällen dessa ggr.
Sen har Netonnet sitt eget billiga märke med 7 års garanti med vred och induktion, ingen aning om dom är bra, billiga och lång garant iaf.
Är själv inget fan av Cylinda sedan läckande diskmaskin (en av deras dyraste då) samt läckande lucka på tvättmaskin, igen en av de dyraste, delad modell med ASKO vad jag förstår, tillsist ny maskin på garanti. Diskmaskin nu ASKO, med ett problem som det finns en tråd om🙄
I princip nöjd med electroluxspisen, runt 14 år gammal, har behövt bryta strömmen (Norsk reset) ett par ggr under dessa år, då den "hängt sig", inte gått att få igång induktionshällen dessa ggr.
Klicka här för att svara