5 801 läst ·
33 svar
6k läst
33 svar
Onödiga/värdelösa inköp.....
Jippie ! Kom just på ett av mina värsta inköp..... :-[ :-[
SKitsnygg liten TV-bänk, låsbara glasdörrar samt "snurrplatta till TV'n.
1. Ihopskruvning
2. Håltagning (snyggt hål på baksidan för allt kablage till video, dekoder osv,osv)
3. Fastsättning av det nyborrade bakstycket (skitsnyggt
)
4. Dit med Video, dekoder kabeldragning !!
5. Upp med TV'n :-[
TV'n blev skitsnygg men ca 15 cm för bred. Jag menar då inte att högtalarna...
Nehedu hela TV'n sticker ut. Gick INTE att ha det så.
Den står nu sedan 5 år längt inne i förrådet.
SKitsnygg liten TV-bänk, låsbara glasdörrar samt "snurrplatta till TV'n.
1. Ihopskruvning
2. Håltagning (snyggt hål på baksidan för allt kablage till video, dekoder osv,osv)
3. Fastsättning av det nyborrade bakstycket (skitsnyggt
4. Dit med Video, dekoder kabeldragning !!
5. Upp med TV'n :-[
TV'n blev skitsnygg men ca 15 cm för bred. Jag menar då inte att högtalarna...
Nehedu hela TV'n sticker ut. Gick INTE att ha det så.
Den står nu sedan 5 år längt inne i förrådet.
Klicka här för att svara
