Jag misstänker att omförkromning kan göras med både god & dålig kvalité. Ngn som känner till ngn skånsk firma som gör sådant av den bättre kvalitén? Det gäller en Bauhausstol från 30-talet och den ska tåla slitage.
Jag kan i värsta fall tänka mig att ta mig upp till mörkaste Småland - bara jobbet blir gott gjort!