Jag misstänker att omförkromning kan göras med både god & dålig kvalité. Ngn som känner till ngn skånsk firma som gör sådant av den bättre kvalitén? Det gäller en Bauhausstol från 30-talet och den ska tåla slitage.

Jag kan i värsta fall tänka mig att ta mig upp till mörkaste Småland - bara jobbet blir gott gjort!
 
Hemmakatten
Jag undrar också över detta med omförkromning. Är det dyrt? Blir det bra resultat?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.