Tänkte bara skriva om skruven som jag nu har använt.
I allmänhet har den gått bra. Bra torx! Väldigt vass spets! Bra gängskärande egenskap. Verkar lagom mjuk för att kunna följa rörelserna i virket. En sak som inte var så bra var att den cylindriska skallen var dålig på att bryta fibrerna i virket, vilket resulterade i att skallen då och då tryckte ner fibrerna precis under skallen så att fibret reste sig upp 10mm bort från skallen och stack upp med risk för att få en spåga i foten sen...
Mvh
Mats