Hej
Vi har börjat renovera vårat kök och allt har gått bra tills vi började ta bort kaklet då vi upptäckte att väggen endast består av gipsskivor och reglar. ( en innevägg då) måste vi riva ner hela väggen och isolera och sätta masonit och sedan gips eller hur ska det göras? Tacksam för svar😉