J
Jag monterade en självdränerande utkastare för vattenslang förra sommaren. Drog om allt vatten i källaren samtidigt. När jag använder utkastaren så blir det ett oväsen som fortplantar sig i hela rörsystemet.

Har jag kapat stången i utkastaren med fel längd eller monterat nåt annat fel?

Den sitter direkt efter vattenmätare och vattenfelsbrytare, med 2 90 graders böjar och röret är väl 15mm, som grenar ut från 22.

Ideer?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.