Jag monterade en självdränerande utkastare för vattenslang förra sommaren. Drog om allt vatten i källaren samtidigt. När jag använder utkastaren så blir det ett oväsen som fortplantar sig i hela rörsystemet.
Har jag kapat stången i utkastaren med fel längd eller monterat nåt annat fel?
Den sitter direkt efter vattenmätare och vattenfelsbrytare, med 2 90 graders böjar och röret är väl 15mm, som grenar ut från 22.
Ideer?