Har en gammal trotjänare i huset som funkat helt ok, med reservation för några mindre reparationer under åren.
Nu har ett knepigt oljud uppenbarat sig.
Tycker jag har lokaliserat det till området vid kompressorn. Men längre än så kommer jag inte.
Någon som känner igen ljudet? Vad kan det tänkas bero på?
Förstår att jag bör kontakta reparatör, men det är lite knepigt en lördagkväll.
Det kommer och går, ser inget riktigt mönster.
Nu har ett knepigt oljud uppenbarat sig.
Tycker jag har lokaliserat det till området vid kompressorn. Men längre än så kommer jag inte.
Någon som känner igen ljudet? Vad kan det tänkas bero på?
Förstår att jag bör kontakta reparatör, men det är lite knepigt en lördagkväll.
Det kommer och går, ser inget riktigt mönster.
Husägare
· Sörmland
· 1 482 inlägg
Det där låter precis som vår kompressor innan den packa ihop totalt.
Klicka här för att svara
