Har reflekterat över att min frånluftsvärmepump har börjat låta väldigt högt ibland, det är precis som om den startar om eller drar upp sig. Vet inte riktigt när detta oljud har böjat, men det har nog hållt på under det senaste halvåret.
Är det någon som har en susning om vad detta kan vara. Pannan är ca 5 år.
/Fundersam??