Hej!
Ska lägga en luftspalt i utbyggnaden jag håller på med. Var då och köpte board dock oljehärdad då det var det ända som fanns inne. Kollade lite nu i efterhand och det lilla jag hittade var att folk rekomenderade vanlig då den andades. Vad säger ni ? Slänga upp eller lämna tillbaka? Det är bara 10 kvm så priset spelar ingen roll.
/ Henrik