39 804 läst ·
32 svar
40k läst
32 svar
Oljefyllda element Gnosjö problem
Gammal tråd som. Jag såg nu först .. jag har själv haft Gnosjö å jag upplevde precis samma sak från första dagen jag köpte dom ..... termostaten är 1 eller noll av eller på spelade ingen roll hur man vred ... mina stog "kl 14.00"... synd att behöva säga men jag slängde ut alla 12 insåg att dom inte värme speciellt heller ...A Ace83 skrev:
Jo jag håller med, ingen bra uppvärmning från deras skräpelement. Känns lite surt då vi har dessa i hela huset 10stlilllasrne skrev:
Gammal tråd som. Jag såg nu först .. jag har själv haft Gnosjö å jag upplevde precis samma sak från första dagen jag köpte dom ..... termostaten är 1 eller noll av eller på spelade ingen roll hur man vred ... mina stog "kl 14.00"... synd att behöva säga men jag slängde ut alla 12 insåg att dom inte värme speciellt heller ...
A Ace83 skrev:
10k är iaf en summa som är försvarbart för 10 nya och eller om du skulle kasta alla på tippen .. trodde det var en annan variant som kostade 3k styck .. och som du sa det är inte sämre än dom förra ..
.. drt var så jag också tänkte
Vi har olika storlekar på elementeten, men totalsumman blev nog 10-15klilllasrne skrev:
In å läs min tråd som heter behålla direktel eller konvertera .. massor med svar och fakta från mig och andra om att behålla gammalt eller byta ut .. där ser du mina utlägg och fördelar