Hej!
Jag hr precis låtit slipa och olja in ett trägolv (furu). Oljan har färgat golvet extremt gult, trots att jag frågade tydligt innan om den var färglös eller skulle färga golvet gult. Nu har vi ännu inte flyttat in så undrar om det eventuellt går att åtgärda eller om det lägger sig lite?
Kan man såpskura med vit såpa för trägolv till exempel?
Tack på förhand för alla tips!