Hallå!
Jag funderar på att använda någon sorts båtlack eller båtolja till både entrén och trädäcket för att få det lite mörkare och förhoppningsvis mer stryktåligt. Vi kommer antagligen att använda tryckimpreg.
Har ni tips och idéer får ni gärna dela med er.
Vi är inte så insatta i ämnet, vi vet bara hur vi vill att det ska se ut.
/ Johan & Lotta