Hej alla!
Här kommer min allra första post i det här forumet, hitills har jag bara läst alla andras frågor och svar.
Nu till min fråga: Jag har två golv med ekparkett och två med furugolv som i dagsläget är lackade. Nästa vecka får jag golven slipade och han som ska göra det är tydligen inte så hemma på det där med olja. Med samtal med andra "golvslipare" verkar det som om att dom använder någon maskin för att "trycka" ner oljan i golvet. Kan man om golven är slipade själv olja det med roller/pensel med tillfredställande resultat? Är matt lack, som golvsliparen läger på, ett alternativ?
Tacksam för tips och ideér!
mvh
/Daniel