Köpt grundoljad köksbänk i ek. Monterad nyss. Oanvänd. Vad ska jag tänka på vid oljning om ”good enough” duger. Har barn och ont om tid så perfektionismen får vänta men vill inte göra det direkt fult eller förstöra.
Hur viktigt sandpappra?
Funkar kökssvamp istället för rött och vitt skurblock?