Hej på er!
Ska till att behandla tröskeln till vår ytter dörr. Har hör lite olika bud på vad som är bäst. Dörren är placerad i söderläge med sol största delen av dagen. Det brukar också regna från det hållet.
De bud jag fått är linolja, teakolja eller lack.
Hade uppskattat lite synpunkter.
/Gura