Hej på er!

Ska till att behandla tröskeln till vår ytter dörr. Har hör lite olika bud på vad som är bäst. Dörren är placerad i söderläge med sol största delen av dagen. Det brukar också regna från det hållet.

De bud jag fått är linolja, teakolja eller lack.

Hade uppskattat lite synpunkter.

/Gura
 
om tröskeln är av teak hade jag använt teak-olja.

:)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.