985 läst ·
5 svar
985 läst
5 svar
Olika mått?
Eller t.o.m. grundare. Mina gamla ;arbodal låg på <30 cm. Stor skillnad mot de nya IKEA-skåpen som ska upp. Vi satte medvetet väggskåpen lite högre över diskbänken för att kompensera för det mer massiva intrycket skåpen troligtvis kommer att ge. Bra dock med mer plats! 
Man behöver ju inte förvara så stora tallrikar i väggskåpen. Går lika bra att ha dem i underskåpen eller ett sidoskåp.[/quote]Ms_Smirk skrev:
Man behöver inte köpa pizzatallrikar över huvudtaget. Det får väl ändå anses som lite väl... :
Klicka här för att svara