Stämmer det verkligen att Ikea har djupare väggskåp än andra tillverkarna? Hur stor skillnad gör detta på skåpsutrymmet?
 
Hej!

IKEA har 37 cm. Jag tror att runt 33 är vanligt hos andra tillverkare.

/pinebar
 
Eller t.o.m. grundare. Mina gamla ;arbodal låg på <30 cm. Stor skillnad mot de nya IKEA-skåpen som ska upp. Vi satte medvetet väggskåpen lite högre över diskbänken för att kompensera för det mer massiva intrycket skåpen troligtvis kommer att ge. Bra dock med mer plats! :)
 
Utan 37-skåpen skulle inte deras pizza-tallrikar få plats :-X
 
apan skrev:
Utan 37-skåpen skulle inte deras pizza-tallrikar få plats  :-X
Man behöver ju inte förvara så stora tallrikar i väggskåpen. Går lika bra att ha dem i underskåpen eller ett sidoskåp.
 
Ms_Smirk skrev:
[quote author=apan link=1148242845/0#3 date=1148583243]Utan 37-skåpen skulle inte deras pizza-tallrikar få plats  :-X
Man behöver ju inte förvara så stora tallrikar i väggskåpen. Går lika bra att ha dem i underskåpen eller ett sidoskåp.[/quote]

Man behöver inte köpa pizzatallrikar över huvudtaget. Det får väl ändå anses som lite väl... ::)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.