• Gilla
Globetrot
  • Laddar…
Den sista företaget har sedan en "samarbetspartner" som de länkar till: http://badrumsrenoverarna.com/fa-en-offert/

Vars hemsidas uppbyggnad är extremt lik deras, offertmallen är identisk. De har inga referenser på sidan, men jag förväntade mig nästan att se samma bilder även där.

Badrumsfixarna har, vad jag kan se inga kontaktuppgifter förutom ett oregistrerat kontantkortsnummer. Samma gäller för deras samarbetspartner Badrumsrenoverarna.

Göteborgs Kakelservice som verkar ligga bakom den andra sidan har även de minimalt med kontaktuppgifter, men deras mobilnummer är i alla fall registrerat. Bolaget fick sin F-skatt i februari 2011 och finns listad i BKR:s lista över utbildade och behöriga företag.

Redigerat:
Skumt, skumt, skumt.....får en att bli nyfiken. Be företaget om telefonnummer till referensen? Onekligen mycket likt....:rolleyes:

Värt att notera att badrumsrenoverarna.com (som inte syns i ngt. register) är ett helt annat företag än badrumsrenoverarna.se (som verkar ligga i Järna). Knappast OK att kalla sitt bolag för samma som ett reggat AB.

Om nu Badrumsfixaren är bäst, VARFÖR förekommer varken regnummer eller någon adress till företaget på hemsidan?
Något jag först och främst vill veta, innan jag gör affärer för flera 1000 Kr.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.