Hej,

Vi har precis köpt hus. Huset är idag ett tegelhus där vi skall lyfta taket och lägga på liggande ytterpanel på hela fasaden. Jag har sett flera hus med stående panel där man använd sig av flera olika dimensioner (olika bredd på plankan) för att skapa liv till fasaden. Jag tycker att detta är mycket snyggt och undrar hur det skulle se ut på en liggande panel. Är det någon som har erfarenhet av detta? Vore tacksam för en bild!

Tack för hjälpen!

Maria
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.