En byggfirma har renoverat min systerdotters badrum och sen har dom olika åsikter om besiktningsanmärkningarna, främst rördragningarna till värmegolvet som fortfarande läcker efter 6 mån.Dom håller inne 16 000:- av det dom är skyldiga byggaren för dom anser inte är klar och byggaren vill inte göra klart förräns han fått pengarrna.Dom har skickat ett brev till byggaren där dom för förklarat allt men som byggaren men som han inte svarat på. Dom har kontaktat konsumentombudsmannen men dom måste vänta in svar från byggaren innan dom kan göra något så nu står det stilla. Så hur går man vidare?