Masses skrev:
Jag sätter mig emot det beslutet då det är verktyg vi diskuterar på dessa träffar. Vi är runt 12 stycken totalt som i princip bara hänger i verktygsforumet och om trådarna framöver läggs i Övriga diskussioner lär vi få stora problem att få ihop folk!
VETO!
Nejdå, sålänge det står "öl brukar folk svärma :)
 
Tack för ännu en trevlig kväll!

Håller med Masses - framtida inbjudningar bör ligga i verktygsdelen. Annars lär det inte bli många som dyker upp...
 
Oavsett vart den ligger så har jag kapitalt missat den... :-(
Nästa gång.
/J
 
Tack för trevligt sällskap igår!
 
Tack själv, det var mkt trevligt!
 
Daniel_N skrev:
Tack själv, det var mkt trevligt!
Håller med om både och. Det var mycket trevligt, stort tack för både arrangemang och deltagarna.

Och jag hade inte hittat dit om inte inbjudan legat i verktyg. Det är ett av de två forum jag läser.

-- Mats ---
 
Hej igen,

Ok, jag har tagit åt mig av era "bu-rop" och flyttar tillbaka detta till verktyg igen.
Det är ok att posta inbjudan i den delen i framtiden.

Mvh

Stefan
 
Jag hade också en väldigt trevlig kväll. Stort tack till alla som var med.

/P-A
 
Då får man hålla utkik efter nästa tillfälle att diskutera verktyg o dricka öl!
 
Finns det liknande tilltag i Östergötland? Öl är ju alltid gott och verktyg är intressant men det är långt till Skåne :(
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.