Vill varmt välkomna alla hågade till en öl- o ljugarkväll på Glorias (2 min från stationen) i Lund fredagen den 13/7 kl 18! Förutom öl har Glorias också en pubmeny med shyssta burgare.

//Daniel

Ämnar dyka upp om inte något katastrofalt inträffar!

Kan varmt rekommendera deras tijuana teezer :)

Hade gärna kommit trots avståndet men just denna sommaren är helt kört. Fler kvällar i höst tack!

Jag kommer gärna, och just nu ser det ut att funka den 13:e...

Aj, Aj, skall jag behöva missa denna...
Det hade ju varit en perfekt inledning på semestern men antagligen kommer jag att vara på väg upp till Småland då.

Tror att jag kan då, så räkna in mig!

Uppar lite skamlöst - visst måste det väl vara fler som är törstiga?

Visst är jag törstig, men jag har tyvärr långväga besök just då. Jag får se fram emot nästa träff istället. Det var ju trevligt förra gången.

Kommer gärna men får väl vara lite tråkig och reservera mig. Har en kolliderande aktivitet men det kanske ordnar upp sig.

Jag tycker det låter trevligt och var även ledig, så jag ämnar dyka upp.

pyro skrev:
Jag tycker det låter trevligt och var även ledig, så jag ämnar dyka upp.
Väldigt trevligt. Kan jag så kommer jag, men kanske är vi i Danmark då.--- Mats ---

Nu hände visst något oväntat. Det ser ut som om jag inte åker iväg förrän på lördag morgon så om jag bara hinner avsluta jobbet i tid så tänkte jag försöka hinna komma förbi Glorias i morgon kväll. :thumbup:

Låter toppen jac!

Jag sätter mig emot det beslutet då det är verktyg vi diskuterar på dessa träffar. Vi är runt 12 stycken totalt som i princip bara hänger i verktygsforumet och om trådarna framöver läggs i Övriga diskussioner lär vi få stora problem att få ihop folk!
VETO!

• Gilla
Nimajneb
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.