kanske har frågan varit uppe förr, men... har lip systemet och vt remsorna ska ju sitta i vägg/vägg och golv/vägg när träbjälklag. övriga skarvar behöver man bara fiberremsan. nu har vi massa vt remsa över och det kan väl inte vara fel att använda den i vanliga skivskarvar, eller?
 
Nejdå, absolut inte fel. Den är ju bättre.
 
Toppen! Tack.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.