kanske har frågan varit uppe förr, men... har lip systemet och vt remsorna ska ju sitta i vägg/vägg och golv/vägg när träbjälklag. övriga skarvar behöver man bara fiberremsan. nu har vi massa vt remsa över och det kan väl inte vara fel att använda den i vanliga skivskarvar, eller?