IFK skrev:
Nu börjar jag dock bli nervös för att huset kanske är för dyrt, att marknaden ska kollapsa (=topplån som vi inte riktigt har räknat med), att vi missat nåt inför husbeställningen mm mm.  :o

Men det löser väl sig...

Välkommen till de nervösas skara ;D
 
Känns ändå mycket bättre än att ingå i de frustrerades skara... :)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.