Fram-back är ju i sig inget problem. Bara att addera en lämplig korskopplare för att kasta om två faser.
 
phl skrev:
Fram-back är ju i sig inget problem. Bara att addera en lämplig korskopplare för att kasta om två faser.
Nja, så enkelt är det nog inte. Om du kollar på bilden på fräsen så sitter kuttern med bara en F1 hjulmutter utan låsning. Skulle du starta den i backläge skulle muttern gänga av sig och du kan få kuttern och muttern i skallen.:(
 
Helt riktigt Snorunge, så långt gick inte tankarna! Låt bli och följa mitt förslag El Gringo ;)
 
Lovar, inga såna dumheter! :)

Ska försöka få tag på lite skydd o dyl. nu, och se om julas sats kan passa, så blir det provfräsningar sen!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.