4 616 läst ·
18 svar
5k läst
18 svar
Ojdå, jag har visst blivit med fräs!
Nja, så enkelt är det nog inte. Om du kollar på bilden på fräsen så sitter kuttern med bara en F1 hjulmutter utan låsning. Skulle du starta den i backläge skulle muttern gänga av sig och du kan få kuttern och muttern i skallen.phl skrev:
Klicka här för att svara