Hej
Jag bor i tvåplanshus från 1980 med källare och självdrag. Jag har fått denna offert på FTX. Är det något som saknas i offerten (förutom priset som jag ej tog med i skärmdumpen) eller som borde ändras?
Jag bor i tvåplanshus från 1980 med källare och självdrag. Jag har fått denna offert på FTX. Är det något som saknas i offerten (förutom priset som jag ej tog med i skärmdumpen) eller som borde ändras?
Med frånluft allrum, hoppas jag att dom menar nära köket, antar att det är öppen planlösning.
Det räcker att frånluftsdonet är någon meter från köksfläkten för att det inte ska bli så mycket fett i frånluften. Vi har knappt en meter från köksfläkten, det är lite nära, ska flytta frånluften när vi bygger om köket.
Det räcker att frånluftsdonet är någon meter från köksfläkten för att det inte ska bli så mycket fett i frånluften. Vi har knappt en meter från köksfläkten, det är lite nära, ska flytta frånluften när vi bygger om köket.
Självbyggare
· Stockholm
· 10 270 inlägg
Lösvirkesbyggare
· HELSINGBORG
· 602 inlägg
Dina åtagaden vid avvikelser finns med. Men som vanligt finns inget om installatören hittar något. Lägg till det. T.ex. ”om under arbetet avikelser upptäcks eller uppstår som inte omfattas av offerten, ska beställaren informeras omgående om såväl ekonomiska som tekniska konsekveser. Båda parter ska acceptera lösningar och ev. tilläggskostnader skriftligen” . Det brukar skilja bort de som är seriösa från de andra.
Klicka här för att svara

