fick precis samtalet från mäklaren att ägarna plötsligt var sjuka och visningen hade ställts in. Jag tror att jag borde ta detta som ett tecken från universum och släppa det här, alldeles för många röda flaggor
 
  • Gilla
Jonatan79
  • Laddar…
J joker818 skrev:
fick precis samtalet från mäklaren att ägarna plötsligt var sjuka och visningen hade ställts in. Jag tror att jag borde ta detta som ett tecken från universum och släppa det här, alldeles för många röda flaggor
Ja, det är nog en bra idé! Att köpa hus ska inte vara ångestfyllt.
 
  • Älska
joker818
  • Laddar…
J joker818 skrev:
fick precis samtalet från mäklaren att ägarna plötsligt var sjuka och visningen hade ställts in. Jag tror att jag borde ta detta som ett tecken från universum och släppa det här, alldeles för många röda flaggor
Ja... Sjukdom borde inte påverka ett hus som har ett delat ögnade som fritidshus etc.
Ägarna är ju sällan med på visningen.
Om det är ett hus som de bor permanent i och man behöver tvinga fram en försäljning på grund av att någon vägrar sälja kan det nog leda till mer problem än det är värt...
 
  • Gilla
joker818
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.