trattalask
slacker skrev:
Har själv båda och måste säga att 1010 verkligen levererat genom åren, den har klarat ALLT jag ville att den skulle göra och enda anledningen till att jag köpte en 1400 var för att den skulle sitta i fräsbordet + extreme jobb...
Vad har du för bord till din OF1400? Tänkte skaffa mig ett fräsbord vad tiden lider.
 
LsaiboT skrev:
Vad har du för bord till din OF1400? Tänkte skaffa mig ett fräsbord vad tiden lider.
Jag valde Festools CMS bord till fräsen, och så skaffade jag plattan för Sänksågen så man kan köra klyv på samma bas... Det var ju det där med flexibilitet! ;)
 
trattalask
Mja, tänkte mig nog en annan lösning som inte kostar som en CNC-fräs. ;) passar nog bättre för mig.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.