2 753 läst ·
6 svar
3k läst
6 svar
Ödehus
På konsumentens sida
· 3 620 inlägg
Runt om i landet står hus och förfaller. Många fascineras av ödehusens öde. En del trollbinds av skönheten i själva förfallet och förevigar husen som vackra och vemodiga motiv med kamera eller kanske till och med pensel. Andra förälskar sig i de försummade byggnaderna och ger sig på att restaurera och inreda dem till hem.
Du kan läsa artikeln här: Ödehusets fantastiska öde
Du kan läsa artikeln här: Ödehusets fantastiska öde
Ett fantastiskt hus. För står inte varför folk är så negativa till profilerade plåttak. Jag tycker att det ser riktigt bra ut. Läcker det inte borde de vänta tills allt annat är klart innan de byter!
Ur ett skånskt perspektiv låter det helt otroligt att det inte kommer att kosta mer. Här går ödehusen för nästan lika mycket som alla andra (om läget är bra vill säga)
Ur ett skånskt perspektiv låter det helt otroligt att det inte kommer att kosta mer. Här går ödehusen för nästan lika mycket som alla andra (om läget är bra vill säga)
I artikeln låter det lite som om vi "inte kan vänta" med att byta ut taket, men självfallet kommer vi inte byta ut taket för än det börjar läcka!Kallebo skrev:
Klicka här för att svara