3 862 läst ·
21 svar
4k läst
21 svar
... och jag som redan har en grön!
...eh, joo...vad har man annars den där halvrunda klingan (segmentsågklingan) till?skalman1 skrev:
Och de där trekantiga grejorna är fotfilar, det kom vi ju fram till i någon annan tråd!
Edit: Såg sedan när jag klickade vidare att ett av tillbehören som följer med är en "Fein accessory adaptor". Det var väl litet intressant...jag menar om hustrun är Fein-fan?
Redigerat:
Om man nu lyckas övertala sin hustru, alternativt har snabba reflexer så att man hinner ducka, vilken skall man ha? Med eller utan sladd? 10,8V eller nätansluten? Hur länge kan man arbeta på ett batteri?
Håller med. För mig beror det på att jag tycker att det är en suverän slipmaskin och då räcker inte batterier länge. Redan på den gröna är sladden anständigt lång, har inte behövt ta till skarvsladd inomhus någon gång hemma.
Klicka här för att svara