skalman1 skrev:
Det kanske finns något "pizza slice" blad till den.? :wow:
...eh, joo...vad har man annars den där halvrunda klingan (segmentsågklingan) till?
Och de där trekantiga grejorna är fotfilar, det kom vi ju fram till i någon annan tråd!

Edit: Såg sedan när jag klickade vidare att ett av tillbehören som följer med är en "Fein accessory adaptor". Det var väl litet intressant...jag menar om hustrun är Fein-fan?
 
Redigerat:
Jasså... dags å släppa en sladdis nu. D va på (försent) på tiden!
 
mattiasp skrev:
Eller att priset är så bra att du tjänar mellan 1500 och 2000 på affären.
Jag har hört det argumentet om en massa olika skor och kläder som har shoppats på rea.
d^_^b
Super mattiasp, men....

Jag har försökt använda det argumentet tillbaks mot frun..


Biter inte.....
 
Det argumentet biter aldrig... gäller tydligen bara kläder, skor etc etc som hon köper... ;D

Köp och ducka när frugan slungar handväskan. Hon tröttnar.
 
Om man nu lyckas övertala sin hustru, alternativt har snabba reflexer så att man hinner ducka, vilken skall man ha? Med eller utan sladd? 10,8V eller nätansluten? Hur länge kan man arbeta på ett batteri?
 
börja med nätdriven
 
Håller med. För mig beror det på att jag tycker att det är en suverän slipmaskin och då räcker inte batterier länge. Redan på den gröna är sladden anständigt lång, har inte behövt ta till skarvsladd inomhus någon gång hemma.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.