Vilket löjligt bra pris på den! Den kostar ju ungefär vad en grön kostar här i Sverige. "Tur" att man redan har en Fein...
 
ClasseClas
phl skrev:
Vilket löjligt bra pris på den! Den kostar ju ungefär vad en grön kostar här i Sverige. "Tur" att man redan har en Fein...
Eller en blå batteri-GOP...;)
 
Jag tror att verktygsboden på mitt lantställe säkert absolut fetbehöver en nästan ny grön multi, vad tror ni?
 
Danne78 skrev:
Jag tror att verktygsboden på mitt lantställe säkert absolut fetbehöver en nästan ny grön multi, vad tror ni?
Nämen, då måste du ju helt plötsligt köpa en ny multi till hemmet, va synd. :rolleyes:
 
LilleNo skrev:
Jag som inte har något landställe då? Vad ska jag göra av min gröna PSR 18V Li-2 med S(nik)-boxx? :O
[länk]
Du får förklara för din bättre hälft att det är bra med två maskiner så ni kan hjälpas åt när det är något som ska göras. Antingen det eler sälja in det med argumentet att du vill kunna färgmatcha verktygen till olika rum...
 
Bra där d^_^b
 
Eller att priset är så bra att du tjänar mellan 1500 och 2000 på affären.
Jag har hört det argumentet om en massa olika skor och kläder som har shoppats på rea.
 
Multimasterkiller?
 
tala om att du ska köpa den precis efter du har slagit av dammsugaren efter att du dammsugit hela huset/lägenheten
 
nino skrev:
tala om att du ska köpa den precis efter du har slagit av dammsugaren efter att du dammsugit hela huset/lägenheten
Eller typ "det ska visst finnas nån hårfön-tillsats också" :)

/A
 
Alko skrev:
Eller typ "det ska visst finnas nån hårfön-tillsats också" :)

/A
Det kanske finns något "pizza slice" blad till den.? :wow:
 
Vad har man den där till? Slipa? Skära? Såga?

Är det en såg? Är det en slip? Är det en... Det är en Bosch GOP 250 CE Multi-Cutter! :-)

Allvarligt, vad är den bra för? Ersätter den något, eller är den något extra?
 
C
Jag föreslår en youtubesökning på "multimaster". :)

Man kan ha den till allt, i synnerhet där det är trångt.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.