Vad sätter man på en FK som inte används?
Jag tänker på situationer när en FK dras fram till tex en apparatdosa men sen används den inte i installationen. Vad sätter man då på kabeln.
Tex om nollan dras fram och lämnas bakom en lysknapp för att möjliggöra installation av en smart styrning. Ett annat exempel kan vara om jorden inte används vid installationen av en lampa och den då lämnas i lampkoppen i taket.
Jag tänker på situationer när en FK dras fram till tex en apparatdosa men sen används den inte i installationen. Vad sätter man då på kabeln.
Tex om nollan dras fram och lämnas bakom en lysknapp för att möjliggöra installation av en smart styrning. Ett annat exempel kan vara om jorden inte används vid installationen av en lampa och den då lämnas i lampkoppen i taket.
Mm men det känns säkrare med en wago.
Fingerborgarna sitter lite dåligt med bara en FK är min erfarenhet. Möjligtvis gör jag fel.
En U-båt är visserligen mindre än en wago men den är ju öppen på ”andra sidan”.
Fingerborgarna sitter lite dåligt med bara en FK är min erfarenhet. Möjligtvis gör jag fel.
En U-båt är visserligen mindre än en wago men den är ju öppen på ”andra sidan”.
Du kan köpa ett knippe ubåtar också, skadar aldrig att ha hemma. Öppningsbara klämmor är ju också trevligt till sina ändamål.D Derbyboy skrev:
En ubåt är inte öppen på andra sidan, den är öppen där du petar i kabeln och sedan sitter skruven i tornet..D Derbyboy skrev: