P ppalm #1 Medlem · 1 463 inlägg 10 maj 2007 11:02 ppalm Medlem 1 463 inlägg 10 maj 2007 11:02 #1 Hej Är det någon som kommer ihåg det system som dom gör reklam på tv´n? Inget speciellt mer än en ett trycklkärl likt en avfettningspruta med munstucke men det såg smidigt ut. //Palm
Hej Är det någon som kommer ihåg det system som dom gör reklam på tv´n? Inget speciellt mer än en ett trycklkärl likt en avfettningspruta med munstucke men det såg smidigt ut. //Palm
A awe77 #2 Medlem · Halland · 66 inlägg 10 maj 2007 16:39 awe77 Medlem Halland 66 inlägg 10 maj 2007 16:39 #2 Har en kompis som sptutade sin altan. Blev riktigt bra. Finns i Furu, Ek & Ceder färg. Väldig lätt att "duscha på" med sprutan
Har en kompis som sptutade sin altan. Blev riktigt bra. Finns i Furu, Ek & Ceder färg. Väldig lätt att "duscha på" med sprutan
P ppalm #3 Medlem · 1 463 inlägg 10 maj 2007 17:00 ppalm Medlem 1 463 inlägg 10 maj 2007 17:00 #3 Tack awe77 för svaret Dulux Spraybara Terrassbehandling vad det det hetta. någon som vet hur bra livslängden är? Och vad kostar det? /Palm
Tack awe77 för svaret Dulux Spraybara Terrassbehandling vad det det hetta. någon som vet hur bra livslängden är? Och vad kostar det? /Palm
G Goran65 #4 Medlem · 151 inlägg 11 maj 2007 11:24 Goran65 Medlem 151 inlägg 11 maj 2007 11:24 #4 ppalm skrev: Tack awe77 för svaret Dulux Spraybara Terrassbehandling vad det det hetta. någon som vet hur bra livslängden är? Och vad kostar det? /Palm TROR att oljan på Coop Forum kostar ca 350,- Sputan ca 395,- Göran
ppalm skrev: Tack awe77 för svaret Dulux Spraybara Terrassbehandling vad det det hetta. någon som vet hur bra livslängden är? Och vad kostar det? /Palm TROR att oljan på Coop Forum kostar ca 350,- Sputan ca 395,- Göran
U urbans #5 Medlem · 73 inlägg 20 maj 2007 13:25 urbans Medlem 73 inlägg 20 maj 2007 13:25 #5 Biltema har en likvärdig spruta för 179:- (Tryckspruta, 8 l art nr 45-561)