Hej! Vill ordna det här golvet. Det är en sorglig syn. Behöver ingen isolering eller liknande bara ett nice golv att köra in bilen på.
Vad börjar jag med? Bila bort resterna och sen ett lager makadam och armering på det. Men vad är lämpligt att gjuta med? IMG_5112.jpeg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
N nejlap skrev:
Hej! Vill ordna det här golvet. Det är en sorglig syn. Behöver ingen isolering eller liknande bara ett nice golv att köra in bilen på.
Vad börjar jag med? Bila bort resterna och sen ett lager makadam och armering på det. Men vad är lämpligt att gjuta med?[bild]
Ta bort det dåliga och knyt ihop lite ny armering med den gamla armeringen om det finns någon, sedan är det bara att fukta upp ytorna och blanda ett par säckar grov betong.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.