Hej! Vill ordna det här golvet. Det är en sorglig syn. Behöver ingen isolering eller liknande bara ett nice golv att köra in bilen på.
Vad börjar jag med? Bila bort resterna och sen ett lager makadam och armering på det. Men vad är lämpligt att gjuta med?[bild]