2 303 läst ·
9 svar
2k läst
9 svar
Nytt från Hultafors
Smart och liten smidig japansåg !
Skall ha...
www.hultafors.se/www/live/tools/nyheter.aspx?TreeID=27440
Skall ha...
www.hultafors.se/www/live/tools/nyheter.aspx?TreeID=27440
Produkter som diskuteras: "japansåg"
Japansågar
Japansågar är en typ av såg som kommer från, som namnet antyder, Japan. De har ett distinkt utseende och en speciell sågningsteknik jämfört med västerländska sågar. Japansågar skär på draget snarare än på skjutet, vilket innebär att
Läs mer
Har en liknande fast från OLFA http://www.olfa.co.jp/en/body/detail/23.html
Sågar rätt bra men det är mer MacGyver över den än att ha en plats i verktygsarsenalen. Elektriska såg kommer före.
Sågar rätt bra men det är mer MacGyver över den än att ha en plats i verktygsarsenalen. Elektriska såg kommer före.
Ett par sådana måste man ju ha, finns dom i butik redan?, nån som vet vad dom kostar?
Detta är verkligen någonting jag saknat, utan att veta om det
Lär vara underbart till att kapa vp-rör, kabelkanaler och liknande.
Detta är verkligen någonting jag saknat, utan att veta om det
Lär vara underbart till att kapa vp-rör, kabelkanaler och liknande.
Allt som det står Hultafors på måste man ha
Jag betalade 125 kr för en förpackning (3 blad) med Hultafors japansågblad. Bladen fanns inte i lokala järnhandels ordinarie sortiment men togs hem snabbt och enkelt. Jag har bara prövsågat och de funkar bra. Naturligtvis är det ett begränsat användningsområde för så här korta blad men ibland kommer de säkert att göra nytta.
Ja, jag fick betala 125 kr inkl moms. Det var dock en beställningsvara och en person skrev fakturaspec. och en annan tog betalt (som var ny i kassan och som inte riktigt visste hur allt fungerade) så det är möjligt att jag fick betala för lite. Jag kan kolla på kvitton i kväll.vojma skrev:
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden