Ska snart börja bygga och har just nu testat att fixat till en hemsida. Det skulle vara kul om man kunde få in lite kommantarer om vad man ska lägga ut o.s.v.
http://skruttgumman.spaces.msn.com/

Vi ska bygga i Västmanland.

Hoppas ert bygge blir roligt och problemfritt.

Lägg ut all den information som ni har lust och ork att dela med er av. Allt ifrån planritningar till texter där ni berättar vad som händer på bygget.

Vill ni få en liten inblick i vad ett husbygge innefattar kan ni kika in på vår blogg

Lycka till

Vi tycker det är väldigt kul med bildspel där man kan följa bygget och se det förändras. Vi försöker hålla våran bildblogg uppdaterad så gott det går, men det är inte mycket tid över för det. Det blir sena nätter om man orkar ta fram datorn.

Men en sak vill jag poängtera, det går inte att ta för många bilder. Det är helt ovärderligt att sitta och titta på hur det såg ut ett år tillbaka. Jag har nu ungefär ett år sen vi började mer än 500 bilder.

Lycka till och tveka inte att fråga på detta forum som jag varmt kan rekommendera, det finns inget som går upp emot byggahus.se

Mvh
Andreas

Gratulerar!!
Roligt för er, det e som att gå i väntans tider att bygga hus. :) Vad du ska ha på din sida är lite upp till dig sj, & hur mycket tid du orkar lägga ner precis som Robban & Maria säger. Ett tips kan vara att titta på andras hemsidor, och lägg på minnet vad du tyckte var intressant på dennes hemsida. Tycker sj det e ganska svårt att få ihop en bra hemsida och man e aldrig riktigt nöjd. Tycker alltid att andra har finare och bättre hemsidor än man sj har. ;D Ser jag till mig sj vad jag vill läsa på andras sidor så är det bra och dåliga saker, som man kan lära sig av sj. Gärna en gnutta humor :) Tips är det alltid bra att få, om man har nått att dela med sig av, och mycket bilder. Bilder säger mer än 1000 ord. Kan bli jobbigt om det e allt för mycket text.

Nä nu blev det mycket svammel :-?
Lycka till med erat bygge, och fyll din sida med mycke bilder.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.