Hej!
Vi bygger om vårt badrum på övervåningen i vårt 1800-tals timmerhus. Det ligger matta nu och vi vill gärna ha någon sorts plattor. Mellanbjälklaget är väldigt tunt i huset, och vår hantverkare befarar att det kommer svikta för mkt i golvet för att plattorna inte ska spricka. Har ni förslag på någon typ av platta som inte är lika känslig för att huset rör sig..?