Hej!
Jag har tänkt flytta köket och bygga badrum där köket tidigare varit. Vatten finns ju då framdraget, men hur är det med avloppet. Kan jag koppla på dusch, handfat och toalett på ett köksavlopp? Eller måste jag dra nytt genom betongplattan från närmsta wc?
Rören är sedan 1970, troligtvis plast.