Halloj! Har nyligen lagt ny marksten på min uppfart. Gjort efter alla konsten regler. Men under dagarna som gått så ser plattorna ut som om jag haft tösalt i fogarna och på plattorna istället för fogsand. Dom är mer vita än grafitgrå.
Nån som vet om det är vanligt att det blir så här och isåfall kan jag få bort det?
L lies skrev:Halloj! Har nyligen lagt ny marksten på min uppfart. Gjort efter alla konsten regler. Men under dagarna som gått så ser plattorna ut som om jag haft tösalt i fogarna och på plattorna istället för fogsand. Dom är mer vita än grafitgrå.Nån som vet om det är vanligt att det blir så här och isåfall kan jag få bort det?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Tyvärr är jag inte kunnig på att få in en bild: Men det är i allafall Benders natursten.
Klicka här för att svara