På konsumentens sida
· 3 635 inlägg
Idag lanserar vi Byggahus SHOP, en e-handel här på Byggahus.se.
Vi börjar med att erbjuda ett litet urval av produkter vi själva gillar. Byggahus-tröjor i ny design, med verktyg av olika slag på.
Vi har ett urval av de bästa byggböckerna, de man verkligen kan ha nytta av. Fler titlar är på väg in redan nästa vecka.
Och så ett antal prylar till hemmet.
Du kan läsa artikeln här: Nyhet: Byggahus Shop
Vi börjar med att erbjuda ett litet urval av produkter vi själva gillar. Byggahus-tröjor i ny design, med verktyg av olika slag på.
Vi har ett urval av de bästa byggböckerna, de man verkligen kan ha nytta av. Fler titlar är på väg in redan nästa vecka.
Och så ett antal prylar till hemmet.
Du kan läsa artikeln här: Nyhet: Byggahus Shop
Administrator
· Skåne
· 8 690 inlägg
Vad kul att du tycker det. 
Tummen upp till det här, att köpa en tröja eller liknande är något jag gärna gör. Hellre det än att stå ut med en, i mitt tycke, ganska påträngande reklam eller att betala en förhållandevis dyr månadsavgift.
Men... Ni som så många andra sidor envisas med att sätta er logga och webbadress på tröjan. Nu är väl dessa tröjor ingenting man tar med sig på finmiddagen men jag tänker ändå inte frivilligt betala för att vara en gående reklampelare.
Men det blir kanske ett köp av någonting annat än en tröja.
Men... Ni som så många andra sidor envisas med att sätta er logga och webbadress på tröjan. Nu är väl dessa tröjor ingenting man tar med sig på finmiddagen men jag tänker ändå inte frivilligt betala för att vara en gående reklampelare.
Håller med helt!T Trunk skrev:Tummen upp till det här, att köpa en tröja eller liknande är något jag gärna gör. Hellre det än att stå ut med en, i mitt tycke, ganska påträngande reklam eller att betala en förhållandevis dyr månadsavgift.
Hade tröjorna funnits utan logga hade jag lagt en beställning direkt, även om de hade kostat någon 20-lapp extra.
Administrator
· Skåne
· 8 690 inlägg
Och kul att du sa det, för inom några dagar får vi in och börjar sälja en produkt framtagen av en medlem.Okarlsson skrev:
Skriv gärna tips på produkter i den här tråden.
Allvetare
· Västra Götaland
· 12 305 inlägg
Kul! Det gäller bara att se till att ha rätt produkter till ett överkomligt pris.
Och med rätt produkter tycker jag det är viktigt att försöka hålla undan "skräp"
Produkterna som vinner "bäst i test" kanske ska finnas i shoppen? Eller blir testerna för bias då?
Och med rätt produkter tycker jag det är viktigt att försöka hålla undan "skräp"
Produkterna som vinner "bäst i test" kanske ska finnas i shoppen? Eller blir testerna för bias då?
P
pleqtiz
Verktygstokig
· Västernorrland
· 1 776 inlägg
pleqtiz
Verktygstokig
- Västernorrland
- 1 776 inlägg
Vad kul
lade just en beställning! 
Nu fattas keps, Mössa, Huvtröja, nyckelring,flasköppnare, grillförkläde, Almanacka med motiv som medlemmar här tagit, kanske i någon sorts tävling?
En Systainer med verktyg för den nyblivne husägaren kanske?
En kul liten sak vore om man kunde få sitt användarnamn på tröjor man beställer
Nu fattas keps, Mössa, Huvtröja, nyckelring,flasköppnare, grillförkläde, Almanacka med motiv som medlemmar här tagit, kanske i någon sorts tävling?
En Systainer med verktyg för den nyblivne husägaren kanske?
En kul liten sak vore om man kunde få sitt användarnamn på tröjor man beställer
P
pleqtiz
Verktygstokig
· Västernorrland
· 1 776 inlägg
pleqtiz
Verktygstokig
- Västernorrland
- 1 776 inlägg
Administrator
· Skåne
· 8 690 inlägg
Å, tackar ödmjukast, både för beställning och bra tips. 
Jag tycker det är bra att ByggaHus-loggan finns med på tröjan, för min erfarenhet av min befintliga medlemströja är att man eventuellt bemöts lite bättre på byggvaruhus och av hantverkare om man har den på - kanske de antingen inser att här är det en lite mer insatt kund, eller att de riskerar dåliga omdömen på ett viktigt forum om de inte sköter sig.
Kanon! Hoppas det blir fler artiklar framöver. Jag tycker byggahus ska börja producera böcker. Påpekade detta för något år sedan och tyckte att Bo Siltberg ska skriva en. Han verkade väl inte jättepigg på det men jag hade köpt den i alla fall. Det finns så många skarpa hjärnor i forumet som kan skriva och förklara på ett utmärkt sätt som dessutom gör det helt gratis.